Wednesday

Karena Ada Kamu

bila kini aku tak lagi diam...
lalu aku riang dalam bahagiaku...
tak ada duka yang ku perlihatkan pada dunia...
aku riuh dalam sunyiku...

bila wajah ku ta lagi pucat pasi...
dan tatapanku kembali tajam...
bila aku kabarkan kabar bahagia pada dunia...
aku cerah dalam gelapku...

biarlah orang riuh tentang kejamnya hidup...
biarlah hanyut karna derasnya arus emosi...
aku akan tetap gemuruh di keheningan...
aku berdendang di kekalutan....

terlalu bodoh bila kubiarkan hidupku berlalu begitu saja...
terlalu banyak nikmat yang sukar kulepaskan...
dan aku di syurga sepanjang hari...
untuk itu aku tak perlu mati...

terlalu naif bila aku tak bersyukur...
karena dalam bahagia kini aku terkubur...
aku bahagia sepanjang hidupku..
kau tau??????

karenaada kamu....

No comments: